۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۲۸۶۷۵
سردار حاجی زاده:

اسلحه تحریم خالی از فشنگ است | مسؤولان خاکریز جنگ اقتصادی را فتح کنند

اسلحه تحریم خالی از فشنگ است | مسؤولان خاکریز جنگ اقتصادی را فتح کنند
فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه اسلحه تحریم خالی از فشنگ است، گفت: مسؤولان با تبعیت از رهبر انقلاب و همت و تلاش جهادی خاکریز جنگ اقتصادی را فتح کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در همایش امنیت و اقتدار که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: بصیرت، ولایتمداری و آگاهی ملت ایران توانست توطئه اخیر دشمنان را به زودی و به خوبی با شکست مواجه کند.

وی با اشاره به دشمنی چهل ساله دنیای استکبار با انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان از طریق ستون پنجم ها و نفوذی های خود همواره سعی می کنند تا به ملت ایران ضربه وارد کنند؛ دشمن همچون گرگ گرسنه ای در کمین است تا انقلاب اسلامی را نابود کند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه دشمن با استفاده از حربه هایی همچون تهدید، فشار حداکثری و گزینه نظامی سعی می کند ملت ایران را بهراساند، خاطرنشان کرد: این که دشمنان مدام از گزینه نظامی سخن می گویند یعنی از همه ظرفیت های خود برای ضربه زدن به ایران استفاده می کنند.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان از طریق فشار اقتصادی توأم با عملیات روانی ابراز داشت: دشمن این پروژه را از سال 96 کلید زد و آن را تا کنون ادامه داده است؛ دشمن از ابتدای امسال با حربه «سایه جنگ» عملیات روانی خود را شروع کرد که اعزام ناو جنگی به آب های خلیج فارس یکی از نمونه های آن بود و متأسفانه برخی مسؤولان هم آن را باور کرده، به تلاطم افتادند و درصدد مذاکره برآمدند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به مسؤولان فرموده اند از این که دشمن پی در پی به ما ضربه اقتصادی می زند و مسؤولان اقدامی نمی کنند حرص می خورم.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال مقاومت فعال به عنوان سیاست اساسی کشور قرار گرفت، اظهار کرد: این سیاست دشمن را به انزوا کشانید و مشاهده کردیم که در اسقاط پهپاد متجاوز، آمریکایی ها پاسخ یاوه گویی های خود را گرفتند.

در حوزه دفاعی به اوج فناوری رسیده ایم

سردار حاجی زاده با تأکید بر اینکه ما در حوزه دفاعی به اوج فناوری رسیده ایم، بیان کرد: اگر دور تا دور کشورمان را حصار بکشند باز هم چرخ تولیدات نظامی ما از کار نمی ایستد؛ این که دشمن در برخی زمینه ها توانسته است موفق شود به این دلیل نیست که ما ضعیف هستیم، بلکه علت آن برخی کوتاهی های داخلی است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در سپاه پاسداران به توصیه های رهبر معظم انقلاب تنها نگاه توصیه ای و سخنرانی نداریم، عنوان کرد: ما توصیه های رهبر معظم انقلاب را گوش می دهیم و آن چه که وظیفه مان است را به عنوان یک تکلیف الهی انجام می دهیم؛ علت مشکلاتی که در برخی حوزه ها با آن مواجه هستیم کوتاهی های داخلی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه افزایش دقت موشک های نقطه زن اضافه کرد: هنگامی که دغدغه رهبری را در این زمینه مشاهده کردیم همه اولویت های خود را کنار گذاشته و این مسأله را در اولویت نخست قرار دادیم و همین سبب شد تا بتوانیم بسیاری از نقاط داعش را مورد هدف قرار دهیم.

پیشرفت های نظامی و دفاعی مرهون تبعیت از رهبر معظم انقلاب است

سردار حاجی زاده علت پیشرفت های حوزه دفاعی و نظامی را تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب دانست و مطرح کرد: سامانه بومی سوم خرداد سامانه ای کاملاً بومی است و ما به سختی آن را با تکیه بر توان داخلی ساختیم و نتیجه آن را در رابطه با اسقاط پهپاد متجاوز آمریکایی مشاهده کردیم.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را توجه مسؤولان به نسخه های رهبر معظم انقلاب تلقی کرد و گفت: اگر مسؤولان به نسخه های شفابخش رهبر معظم انقلاب توجه داشته و به آنها عمل کنند بدون شک خاکریز جنگ اقتصادی را نیز فتح خواهیم کرد.

اسلحه تحریم خالی از فشنگ است

وی با بیان اینکه امروز اسلحه تحریم خالی از فشنگ بوده و نوبت به ضد حمله اقتصادی ایران رسیده است، گفت: برداشتن تحریم ها، سرمایه گذاری خارجی، معطل ماندن برای کانال مالی اروپا و برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی سرابی بیش نیست؛ اعتماد به غرب و معطل آنها ماندن خودکشی است؛ ما باید به دشمن ضد حمله اقتصادی زده و با اعتماد به جوانان و تبعیت از رهبری و توجه به اقتصاد مقاومتی تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

سردار حاجی زاده با تأکید بر اینکه امروز قدرت در برابر دشمن عزت و اعتبار می آورد، نه خضوع و کرنش در برابر آن، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب خویشتن داری و نجابت مردم و مسؤولان، دشمنان را به محاسبه غلط انداخته است، اما در حوادث اخیر قدرت حقیقی ملت ایران را مشاهده کردند؛ امروز ملت ایران به نقشه های شوم آمریکا پی برده اند و می دانند آمریکا می خواهد جمهوری اسلامی را از طریق جنگ ترکیبی نابود کند.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز تهدید «سایه جنگ» به زباله دان تاریخ پیوست، ابراز داشت: دشمن در پی آن است که تهران را به دمشق تبدیل کند، از این رو همه باید بسیج شویم تا آخرین خاکریز دشمن یعنی جنگ اقتصادی را فتح کنیم.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب امروز دشمن می خواهد با اعمال نفوذ افرادی را به مجلس بفرستد که حداقل خنثی و بی خاصیت باشند، اظهار کرد: دشمنان انواع ترفندها را به کار خواهند گرفت تا نظام ما را ناکارآمد نشان دهند؛ ما در 6 سال گذشته نسبت به بدعهدی های آمریکا و نیات پلیدی که دارد آگاه شده ایم.

امروز نیازمند مسؤولان کارآمد و انقلابی هستیم

سرار حاجی زاده با تأکید بر اینکه امروز نیازمند مسؤولان کارآمد و انقلابی هستیم، بیان کرد: ایران نقش مهمی در صادرات امنیت به سایر کشورهای منطقه همچون عراق و سوریه داشته که این مهم نشان از کارآمدی عرصه دفاعی و نظامی آن است؛ امروز باید باور کنیم که اقتدارمان نتیجه اطاعت از رهبری بوده و بدانیم که تنها راهکار عبور از مشکلات اقتصادی و غلبه بر دشمن نیز تبعیت از منویات ایشان است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر از طرفیت های داخلی بهره گرفته و به فرامین رهبری توجه داشته باشیم بدون شک آخرین خاکریز دشمن را نیز فتح خواهیم کرد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین خاطرنشان کرد: برخی مسؤولان سعی می کنند اشتباهات به وجود آمده را گردن رهبری، مراجع تقلید و دیگران بیاندازند؛ چرا این دسته از مسؤولان اشتباهات خود را گردن نمی گیرند و رهبری و مراجع و مجلس را مقصر جلوه می دهند؟ امروز همه می دانند که طرح افزایش قیمت بنزین کار دولت بوده است و دولتمردان باید اشتباهات خود را در حوزه اجرایی بپذیرد.

سردار حاجی زاده خطاب به مسؤولان گفت: قدردان حمایت همه جانبه حضرت آقا باشید و مسؤولیت کارهای خود را بر عهده بگیرید؛ امروز همه قوا باید با هم افزایی مشکلات مردم را حل کنند، چراکه مردم ما بی نظیر هستند و علیرغم مشکلات عدیده ای که دارند از نظام خود حمایت می کنند.

وی در پایان یادآور شد: همه ما باید تلاش کنیم تا در انتخابات پیش رو افراد انقلابی و کارآمد را به مجلس بفرستیم تا در جهت رفع مشکلات اقتصادی مملکت گام مؤثری برداشته باشیم./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات